piątek, 3 lipca 2015

Omlet z warzywami i rybą wędzoną


Po długiej i chłodnej wiośnie doczekaliśmy się wakacji i pięknego lata (obym nie zapeszyła!). Pogoda dopisuje, sezon urlopowo - wyjazdowy w rozkwicie. Nasz kraj ma w zanadrzu wiele pięknych zakątków do podziwiania! Doceńmy to, co mamy :) Choć ja ostatnio nie miałam okazji wyskoczyć nawet krótki weekend, jestem szczęściarą bo w prezencie dostałam świeżutkie wędzone ryby prosto z mazur. Przepyszną troć, sieję i suma zjadłam w mgnieniu oka, aż się uszy trzęsły :) Na szczęście ostał się kawałek troci, który wykorzystam do przyżądzenia omletu ze szpinakiem i warzywami :)

Składniki:
  • 2 jajka
  • łyżka oleju kukurydzianego
  • kostka mrożonego lub garść świeżego szpinaku
  • garść włoszczyzny lub innych warzyw
  • pomidor
  • ryba wędzona, u mnie troć, która w smaku przypomina łososia! przepyszna

Wykonanie:

Na łyżce oleju kokosowego podduszamy warzywa.


Gdy lekko zmiękną, dodajemy rozmieszane jajko.


Następnie dodajemy pomidora pokrojonego na ósemki oraz cząstki ryby wędzonej.


By omlet szybciej był gotowy, możemy przykryć patelnię. Gdy danie będzie gotowe przekładamy je na talerz, doprawiamy do smaku. Smacznego :)

1 komentarz:

Joanna Zadrożna pisze...

Bardzo ciekawa propozycja podania i muszę dodać, że jak najbardziej ja również lubię tego typu dania. Z całą pewnością ja mogę na pewno każdemu polecić fajny przepis z https://mowisalmon.pl/przepisy/salatka-marokanska-z-wedzonym-lososiem-mowi/ gdzie znajdziemy świetną sałatkę z łososiem.