wtorek, 19 marca 2013

Domowy fast food

Dzisiaj przedstawię trochę banalną "potrawę", ale chyba każdy ją od czasu do czasu je - tosty. Ponieważ nic co ludzkie obce mi nie jest, uważam że te ciepłe kanapki też zasługują na uwagę. Pewnie wielu z nas  uratowały życie na niejednej domówce :)


Składniki:
Z przyrządzeniem tostu poradzi sobie dziecko :) Chleb smarujemy masłem, kładziemy plasterek sera, wędliny, kiełki (zachęcam!), ew. możemy użyć przyprawy w torebce, np. do mięsa (gyros) lub inne. 


Na kromkę ze wszystkimi składnikami kładziemy drugą kromkę posmarowaną masłem i wkładamy do opiekacza. Gdy Tost będzie gotowy, wyjmujemy go, przekrajamy na pół i jemy. 


Mi osobiście najlepiej smakuje z ketchupem :)

2 komentarze:

posmakujto! pisze...

Zajadam czasami na kolację, lubię jeszcze wersję z serem, pieczarkami i cebulką albo szczypiorkiem :) Mniam!

Unknown pisze...

Zgadzam się z Tobą Malwinka :) Możemy bawić się ich smakiem na wiele sposobów, ja lubię też wersję z rukolą, latem jako dodatek świetnie sprawdza się też cinko pokrojona i przesmażona cukinia. Ale rodzajem wędliny czy gatunekiem sera też możemy osiągnąć wiele ciekawych kombinacji smakowych :)